Midsommar skämt!

Hejjz! Tänkte bara säga att jag har skämtat lite med dej för dom här två senaste inläggen jag har skrivit så har  jag ju skrivit att vi är i Stockholm. Men så är det inte, vi är hemma nu från att vi kommit fram klockan 06:04 ;D Hela grejen när vi skulle åka hem skulle bli ett skämt för att sedan överraska folk :D Så jaa, nu sitter jag här hemma och solen lyser! :) Vi har nyss varit på Ica och handlat lite mat för ikväll. Det blir bara att vara hemma, skönt säger jag bara! ;)

Men för att kanske förklara lite bättre, du är kanske ganska förvirrad nu men på inlägg Gamla Stan stämmer inte det sista jag skrev, vi myste inte på med film utan vi satte oss i bilen och körde hela vägen hem. Från klockan 21:30- 06:04 :DD och inlägget Winner House stämmer allt fast vi gjorde det inte idag utan igår innan vi skulle åka hem ;D Vi hade det som en avslutande middag typ ;)) Men nu ska jag dricka fanta lemon och bara mysa på med familjen, hörs mera ikväll eller imorgon!♥

Joels klubba som han köpte igår, (fotad igår) :D

Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6 och grodan i magen

Vill kika in och önska dig en trevlig midsommar! (:

2012-06-22 @ 15:34:28
URL: http://familyportrait.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh mums :D

2012-06-23 @ 14:52:22
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback