Winner House

Idag var det jag som fick bestämma mat så jag bestämde att vi skulle äta på en Kina restaurang och så blev det. Vi har ätit på Winner House och det var jättegott!! Jag som älskar kina mat! :) Jag och Joel åt friterad kyckling, mamma och pappa åt fyra små rätter och Christer åt något med kyckling, kommer inte ihåg vad det hette. Som förrätt beställde pappa och Christer en tallrik med något på B. .. hehe kommer inte ihåg vad det hette men har en bild på dom här nere.

Sen efter maten beställde mamma, Christer och pappa varsin kopp kaffe och Joel och pappa köpte också friterad banan med glass och sirap. Efter ett tag när vi satt där och pratade kom han som jobbade där och gav oss en tallrik med lyckokakor och lite godis. Vi öppnade dom.. men min var inte alls rolig, det stod att jag skulle skaffa mej en framgångs rik man, men alltså seriöst!!! Pappa och Joel fick mycket roligare, det stod: Det är inte försent att resa jorden runt :D Men nu ska vi åka in till stan så har inte tid att skriva. Uppdaterar mera senare!

Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh mums! :D
sv: Så glad jag blir, tusen tack underbara du! =D
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

2012-06-22 @ 11:53:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Melinda

Fyfaan vad gott det där såg ut!! *svag för asiatisk mat* men gud vad sugen jag blev nu, fan ta dig Jull.. ska ja komma o smiska dig så stjärten?!

2012-06-22 @ 15:06:08
URL: http://allriseelf.blogg.se
Postat av: Christer Ekholm

Degknytena kallas Dumplings, och det jag åt var Kyckling Schezuan.

2012-06-22 @ 21:13:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback