Vilken dag-

Hejj! Den här dagen har varit väldigt jobbig. Som du kanske läste tidigare så har ju jag blivit rånad på min risifrutti. Det är ju inte så roligt kan jag ju säga.. men.. jaa. vad kan man göra när man inte har några bevis på vem det är :c Aja, efter det var vi laggårn. Vi fick bandagera kossornas spenor och lite annat :DD Det gick rätt så bra och efter det hade vi lunch. Lunchen bestod utav spaghetti och skinksås. Den var as god enligt mej och det smakade nästan som carbonara ;DD Efter skolan gick jag och Melinda till fritidsvillan, vi skulle nämligen plugga och jaa. Jag failade eftersom att jag somnade och jag sov i tre timmar, drömde att jag det var frukost och mitt i allt så väckte hon mej. Hon sa åt mej att vi skulle gå och äta middag.. det var typ as fult xDD Från att vara inställd på frukost till att äta middag. Nu har jag inte tid att skriva nå mera. Sitter vid Melindas dator och hon vill gärna ha den tillbaka xD Så vi hörs imorgon!♥ P.S Melindas rapar är verkligen groteska O__o GODNATT!



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback