2 Maj 2012

Hej! Idag fick jag träffa resten av klassen! Dom är jättegulliga :) Första lektionen vi hade var laggård. Jag gick direkt och hälsade på Blackward och Saphir! Guud vad söta dom var :]] Saknade Valentine när jag såg att han inte var i sin box :/ När lektionen började skulle vi byta ut alla gummidelar på mjölkorganen i mjölkgropen! Gud vad jobbigt det var, man var tvungen att ta i med alla sina muskler, det var jättesmå delar som man skulle byta ut och slangarna var jättekrångliga! Men vi lyckades byta ut alla dom gamla delarna mot dom nya :) Haha allt gick bra, förutom att jag blev sist då men xD

Vi har också varit på stan i Piteå idag. Jag hittade ingenting som vanligt men jag, Emelie, Melinda och Carro köpte fika så det var ju positivt :p Nu ska jag iallfall gå och äta kvällsfika och sen blir det att plugga traktor inför provet imorgon och sen sova, skriver mera imorgon^^ GODNATT!


Jag och Carro åt ett wienerbröd!♥


Emelie tog en chokladgrej och drack cappuccino♥



Melinda tog en annan chokladgrej, en chokladboll och en mer ;]♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback