Luleå-


Hejj! Idag har jag och Melinda gått på stan  i Luleå och köpt lite presenter till folk som fyllt år :)♥ Tror nog att dom kommer bli mycket glad över sina nya prylar ;) När vi kom fram till Luleå kollade vi runt lite och Melinda köpte löshår på Glitter ;) Sen gick vi till Blå gåsen där hon köpte fika, det blev en morotskaka :D Sen efter att hon fikat gick vi runt en liten stund och jag köpte Emelies och Sagas presenter. Sen gick vi till busstationen. När vi kom dit ville Melinda prova sitt nya löshår, så vi gick in på toaletten och jag hjälpte henne att sätta dit det, men när jag precis skulle sätt dit det såg vi att hon hade köpt fel färg.. så hon fick springa till Glitter och byta ut det och det gjorde hon. Medans jag väntade på henne gick jag till bussen. När jag precis hade klivit på såg jag henne komma springades mot bussen och hon hann med den som tur var ;)) Jag hjälpte henne också att sätta dit det nya löshåret och det blev as snyggt!♥ 


Sagas present!♥ Haha Emelies kan jag inte visa för då kanske hon ser det här bloggen :p


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback