Inget traktorkort :CC


Ja, du läste rätt! Jag kommer inte få ta traktor kortet imorgon, eller göra provet.. det är pågrund utav att det inte finns någon tid att skriva provet, det är fullt i Piteå och den enda tiden som finns är på skolavlutningsdagen nästa tisdag så det känns ju bra.. not! Vem skulle vilja skrivet ett prov efter skolavslutningen?.. Inte jag iallafall xD Aja, nog med det, jag kommer måsta göra provet i Boden någon gång under sommarlovet, jag behöver bara ringa till dom och bestämma ett datum och sen göra provet. Jag ska försöka skriva provet så fort som möjligt efter att vi slutat ;D Kanske efter midsommar eller nått ;)

Har ingen passande bild till inlägget så det får bli en gammal sommarbild på Nellie!♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback