Helgen~


Hej! Tänkte berätta lite om helgen eftersom att jag inte bloggade något igår :) Nu kommer det!!

Hej! Idag kom jag hem till Boden vid två tiden. Njöt i solen, pratade med Maja som kom förbi ett tag och tjatade på mamma om att hon skulle följa med mej till stan, för jag ville åka till stan och köpa Melinda en present men så blev det inte eftersom hon inte ville följa XDD Så jag tog cykeln och for ensam. När jag kom fram gick jag direkt till Kicks och köpte en nagelfil med flera sidor till Melinda och sen gick jag runt på stan och provade lite kläder :) Det slutade med att jag fick med mej en bh när jag for därifrån. 

Efter att jag varit på stan for jag till Melinda. Där träffade jag Evelina, vi såg på film, skrattade och fikade lite ;) Haha efter det for jag hem, åt mat och sen cyklade jag ner till Maja och var med henne resten utav kvällen.


Hej! Den här dagen har jag varit med Maja och Saga :) Vi har varit på Ica, skrattat, kollat film och bara varit :)
När vi kom hem från Ica fick jag med mej en Nutella och en bilpåse till Joel :) Vi åt middag hos mej och sen cyklade jag ner till dom. Det snöade sjukt mycket så det såg ut som att jag hade duschat xDD Haha bajs! Nu är det vinter igen så imorgon ska vi typ åka skoter, nej jag bara skoja xD Dagen har annars varit bra ;)♥


Hej! Den här dagen har ju nyss börjat men jag har iallfall hunnit med: Kollat tv, cyklat hem, ätit lunch och lyssnat/lyssnar på musik :) Haha är typ det ;)) Nu ska jag iallafall fortsätta lyssna på musik, göra klart några läxor och packa in för grans :) Uppdaterar mera ikväll!

Bilden är ju tagen i fredags men ja xD Duger som söndagsbild :))


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback