Granparken



Postat av: cecilia sennerfors

du är en hora ska döda dig

2012-05-31 @ 16:21:05
Postat av: Cecilia Sennerfors

Den personen som kommenterade innan får gärna höra av sig till mig och berätta vad fan den håller på med. Jag har kännt Julia sen dagis typ och skulle aldrig skriva nått sådant åt henne. Istället för att skriva mitt namn så kan ju den personen använda sitt egna namn eller är den personen för feg för det? Hör av dig till mig om det är nått du vill säga mig och sluta gå på en som inte ens gör en fluga illa.



Patetiskt att skrive en sådant kommentar till Julia och sen dessutom skriva det i mitt namn. Visste inte ens om att Julia hade en blogg fören hon skrev till mig på facebook och berättade och nu när jag ser den så blir jag så jäkla arg! Sitta och hota via internet? Vad fan är det för stil? Är det nått du vill mig så TA DET MIG och gå inte på Julia!

2012-05-31 @ 20:47:25
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback