Besök på grans :)


I torsdags kom Maja på besök till Grans :)) Vi fotade mycket, handlade mat, var med djuren och jaa allt. Hon har också fått prova på att köra mulen, mjölka, ta i ett lammsinälvor och hjärta med mera och även fått kliva upp klockan 5:00 och mjölka. Det du!! Hon har säkert haft jätteroligt! ;) Vi har också haft koutsläpp i lördags. Det blev mycket lyckat men en sak som inte var så bra var ju att jag trodde att jag filmade men det visade sej att jag inte hade slagit i gång filmen så det var ju tråkigt :C Jag har också fått värsta allergiattacken! Dom här senaste åren har jag inte känt av pollen men i år har jag kliat sönder mina ögon. Eftersom att jag inte känt av något fören i veckan så tog jag ju aldrig med mej medicin till Grans så mina ögon är mördade, men för att stoppa kliandet har jag gått runt med blöta pads runt ögonen, det har vart avslappnade ;) Aja, men Melinda har ju filmat så det är ju bra ;) Tänkte nu visa bilder från tordag till lördag!






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback