21/5-2012


Hejj! Idag har vi som sagt varit ute och letat insekter xD Haha det var för att vi skulle kolla på dom i microskop och ja, det gick inte så bra för mej, jag skulle nämligen hitta en bärfis, men hittade ingen :C Jag blev jättebesviken, ville verkligen hitta en :( Haha!! :D

Jag, Melinda och Sara har också gått runt och sagt "Like a bonde" hela dagen, tycker det citatet passar oss bra ;)

Vi har också suttit i gräset och solat, lyssnat på musik och jobbat matte ;D jag skrev också "Hej" på Saras rumpa, bilden har du här lite längre ner :D Det var supermusigt och jag hoppas det är lika varmt väder här imorgon för då kommer vi få köra en minitraktor!<333 YHEEI!♥

Sen har vi haft möte och fikat, mycket trevligt!! :)





Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback