15 Maj 2012

Hejj! Den här dagen har varit lång men otroligt rolig :p Vi började dagen med matte, lantbruk, idrott och avsutade dagen med ett litet prov.

Matten tillbringades utomhus på gräset. Det var sjuuukt varmt ute, vi vandrade runt med shorts och t-shirt :p Plus att det till och med hade kommit fram maskrosor :D♥ Hahah du skulle ha sett oss, vi satt där alla tre, jag Sara och Melinda på Melindas filt med varsin mattebok i handen och musik i öronen :p Haha fy fan! Värsta stekarna ;))♥

Lantbrukslektionen var inte lika rolig.. den var verkligen hemsk. För vi fick se en otroligt hemsk film, det handlade om klövvård.. och nu vet jag hur viktigt det är att avverka klövarna hos korna. Gud vad många skjukdomar och skador dom kan få! Det var riktigt hemskt att se, trodde inte att kossorna skulle lida så där mycket som dom gjorde på filmen. Jag grät verkligen sönder klassrummet :c

Idrotten var mycket rolig, men läskig xD Vi hade baseball och skulle springa runt med sådana hanskar och fånga läskigt hårda bollar. Vi skulle också få slå med ett baseball trä och Melinda den räkan fick tre "hemrunar" som Tobbe våran gympa lärare säger xD Fan vad duktig hon skulle vara dåå :p Haha vi är så stolt över dej, Melindaa! ;)

Sen efter det hade jag prov, det gick mycket bra ;)) Men efter provet åt vi middag, gick till ica och köpte något att grilla, när vi kom dit skulle jag köpa en hallon och rabarber yoghurt, men dom hade inte den sorten! Dom hade typ alla förutom min! :CC Jag blev as besviken så jag köpte en ful proviva istället :c

Sen efter det fick vi skjuts till badstranden :)) Jag ,Tilda och Carro badade i sjön. Haha fy fan vad kallt det var, men vi fick ju oss ett första dopp :p Så det var ju positivt. Sen grillade vi korv och marshmallows och drack god proviva, hahah eller bara ja då XD Det var mycket mysigt och vi har bestämt oss för att göra om det någon dag :))

Ja, nu vet du lite om min dag :)♥ Uppdaterar mera imorgon! GODNATT!















Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback