Våfflor!

Hejj! Sitter just nu vid datorn och har äntligen tillgång till att blogga. Det har ju inte blivit så mycket bloggande dom här senaste dagarna, sorry!♥ Men nu jäklar ska här bloggas. För ungefär tre timmar sen åkte Maja hem. Hon sov över här hos mej igår och vi var forever alone! Vi såg på en massa filmer, lagade mat, åt lite gott, spelade Guitar Hero och sen sov. Varför det blev en massa fimer var för att vi inte kunde bestämma oss för vilken vi ville se xD Vi valde en film och såg lite av den och sen bytte vi till en annan. HAHA! Vi gjorde så med typ hundra filmer XD Idag har jag tänkt laga lite våfflor och sen fixa klart mitt rum. Rensade garderoben klart igår men jag har alla prylarna kvar att stoppa in i lådor och sånt i rummet. Efter det ska jag åka tillbaka till skolan. Aja, nu måste jag gå och hjälpa Joel att komma igång med sin blogg.. glöm inte att kolla in den: JOEL`S BLOGG
Uppdaterar mera ikväll♥




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback