Wanna be your lover


  1. Jag var jättevig när jag var liten XD
  2. Förut var jag jätterädd för spindlar och nu tycker jag dom är gulliga och skulle kunna tänka mej att ha en fågelspindel som husdjur xD
  3. Jag älskar 80-tals musik!!♥ Haha, fast det visste du ju absolut inte xDD
  4. Jag hatar att se mej själv i en video :D
  5. Jag gillar inte facebook längre.. har blivit as tråkig!
  6. Jag drömmer ofta om knasiga saker
  7. Mitt rum är snart färdig tapetserat, bara halvarummet kvar :))
  8. Jag gillar inte lök men vitlök är gott.
  9. Jag sover ofta under täcket, alltså med huvudet under täcket! Såå bekvämt!♥
  10. Jag blir nästan aldrig sjuk, om jag blir sjuk så blir jag det oftast på loven. Sist jag var sjuk (förutom i måndags då) var för flera år sedan.
  11. Jag säger nästan alltid "Penhall" i mina meningar xD
  12. Nu förtiden använder jag bara låttexter eller titlar som rubrik xD
  13. Jag suger på allt som handlar om bloggdesigner och sånt... Fy fan.. förstår mej inte på det xD
  14. I September har jag bloggat i tre år :'D
  15. Jag gillar stora datorer men ändå köpte jag en liten xD Knasigt...
  16. Jag var livrädd för att göra hål i öronen, men när jag väl satt där på stolen så bestämde jag mej för att ta det och då gjorde jag det! Ångrar det intee! :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback