This is the night

Hejj! Sitter här vid datorn med ögonen nere i knävecket xD Nu är det nog dags att gå och lägga sej känner jag.. jag mena MajaD har gått och sett på film, hon sa att hon skulle komma tillbaka efter det men vad ska jag göra fram till dess? Nej det är bättre att jag går och lägger mej nu och är lite piggare än vad jag brukar vara xDD 

Imorgon blir det iallafall att fara in till stan och köpa ett par örhängen, åka till Luleå och köpa min soffa och sen efter det ska jag på "fest" till Isabelle och äta på O2 :D Fatta vad awesome dag!!♥ Aja, inte nog med det!! Efter "festen" ska jag vara med MajaD :']] Sen ska jag kanske hjälpa pappa med att tapetsera det sista. Jaa, fullt upp imorgon då så det kanske är bra att vara lite pigg :D Skriver mera imorgon^^ Godnatt mina småå guldfiskar!♥




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback