Svar på Penhall ;D






Svar:
  1. Haha omg.. nej det tror jag nog inte xDD
  2. JAA OMG! VI MÅSTE VARA MED VARANDRA I HELGEN!! SEE EN MASSA BRA FILMER OCH JAAA! SINGSTAR! fast, jag tycker inte att vi lyssnar på den där call me maybe.. fy fan såå creepy altsåå!
  3. Jaa men antagligen! Vet inte hur många gånger du har tjatat om det xDD
    Haha omg.. din engelska alltsåå ;)
  4. Haha va fan? Ja, jag svarar ju på alla... men varför måste du alltid skiva så mångaa..? xDD
  5. Jag tror fan att du är lite betuttad i Penhall.. så mycket som du säger hans namn ;)
  6. Hehe lol XD
  7. HAHA! JO FÖR FAN! SÅÅ GRYMT BRA NAMN ALLTSÅ! XD
  8. Hahaa..
  9. OMG! O_________________o VA FAN!? :O
  10. Haha i know!.. xD As fränt alltså.
  11. Haha, jag hade gärnat varit ledig imorgon, en lektion liksom.. -.-' Men jaja.. kommer ju hem vid två såå.. Saknar dej, lillfjärt!<333
  12. OMG! Måste fan kolla.. :O
  13. HAHA! OMG! VAD SKRIVER DU KVINNA!? ._____________________.
  14. Du jag vet.. hehe~ alltså det var tänkt att jag skulle fixa det i bussen men då skulle vi ju precis hoppa av så jag gjorde det när jag kom hem xD HAHA! Lite så där smått fail.. :D

Postat av: Penhall's lilltå

KNUBBIG OCH GLAD :D

2012-03-16 @ 12:03:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback