Storklinten

Hejj! Idag har vi varit i storklinten. Jag har ätit världens äckligaste hamburgare. Brödet var kallt, hamburgaren ful och osten inte ens smält? Fatta så vidrigt! Pappa och Johannes har åkt slalom och jag, MajaD, Joel, Freddy och Max har åkt bob, tefat och skiido xD Haha! Snacka om att det gick fort i dom stora backarna :D Efter det åkte vi till Dollar$tore, jag såg fyra renar på vägen dit och när vi hade kommit fram vi köpte lite godsaker :D HAHA! Vill du veta en failad grej, när jag hade betalat min bilpåse, mentos sak och fyra stycken pingvinstångar så glömde jag den ena pingvinstången på rullbandet i kassan xDD HAH men det tänkte ju inte jag på fören vi hade kommit en bra bit med bilen xDD Haha! Sen när jag kom hem började jag genast städa huset, göra fint helt enkelt! Jag visste ju att dom skulle komma hit och äta här, men när jag precis hade blivit klar så ringde MajaD och sa att vi skulle äta hos dom istället.. haha lol alltså fatta så fail xD Aja men nu måste jag gå, ska plugga lite och sen blir det att vandra ner till Maja och äta :)) Skriver mera sen♥




Fy fan vad äcklig! Jag varnar dej, om du någon gång åker till storklinten, ta fan med dej egen mat!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback