Senaste dagarna~

Hejj! För en halvtimma sen kom jag hem från MajaD. Blev bara där i 40 minuter för jag pallade inte mer, fick ont i huvudet, det hände en liten grej och jag kände för att gå hem helt enkelt. Dagen har annars varit bra :) Fick ju sportlov idag så det känns riktigt bra :)) Förlåt för super dålig uppdatering dom här senaste dagarna men jag har inte suttit vid datorn nå så det är därför.

Tänkte berätta lite om det jag gjorde i går :)


Dagen har mest bestått utav att jag har varit med Sara och Tilda^^ Vi har åkt skridskor och varit på GodisHuset i Öjebyn :D Haha nu kommer bildernaaa~








Emelie och en kulting :D


Vi har också tagit sprutan på några kalvar^^ Jag tog på Valentine♥




Melinda målade mina naglar :D




MAJAAD! Kollla vad som stod parkerad utanför gympasalen O__O OMG!! JAG VILLE BARA HA DEN! SÅ HIMLA COOL!♥






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback