Påväg till Luleå^^

Hejj! sitter just nu på bussen och väntar på att vi ska komma fram till Luleå^^ Brevid mej sitter Tilda och sätet bakom mejj sitter Angelica :) Haha Tilda har typ somnat xD Haha du skulle ha hört vad hon sa när vi hade klivit på bussen xD jag vet inte om jag har berättat det för er men vi brukar ofta reta henne och säga att hon är kär i Robert xD En av lärarna på skolan då.. hehe xD om mitt i allt började vi prata om kåbdalis (tror det stavas så xD) och Tilda ba: gud vad jag längtar.. det är typ det enda jag tänker på sa hon. Jag ba:  jaaa och Robert, hon ba: jaa och kåbdalis... hahah jag typ dog och hon ba, neeej jag sa ju fel xD Hahaha så gulligt alltså x) Aja nu ska jag lyssna på lite musik, skriver.mera.sen :)) 


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback