Luleå-

Hejj!! Idag blev det Luleå. Jag, Emelie och MajaK gick på stan en stund, åt glass och väntade tills den andra Emelie MajaK´s kompis skulle komma. 
Haha när hon väl hade kommit gick jag och Emlie på stan en stund och Maja med hennes Emelie xD Vi gick runt och väntade på att Victor, Emelie´s pojkvän skulle komma, efter ett tag träffade vi Melinda och hennes syrra :D Hon var verkligen grym XD Melinda och hennes syrra är as lika varnandra. Haha dom ser ut som tvillingar xD När Victor hade kommit lämnade vi dom ensamma och gick till shopping. Vi kollade runt och hittade ingenting, haha eller det var bara Gisela som hittade xD När klockan började närma sej sju tog jag förväl av Melinda och Gisela och gick till MajaK och Emelie som var på Max. Jag fick en liten present av Maja och det var en liten angry bird xDD HAHA! Om man squeezar den så låter den precis som i spelet xD HAHA! Tre olika ljud faktiskt! Jag vet ju att jag redan har sagt tack men jag gör det igen.. TACK SÅ MYCKET, GULLUNGE!!♥

Efter sju fucking timmar i Luleå handlade vi lite på hemmakväll och sen tog vi bussen hem :D
Jag åt lite bakpotatis, hjälpte Joel med att skaffa en blogg xD HAHA! Jag satt vid datorn och läste några bloggar och mitt i allt kom Joel fram till mej och ba, kan inte du hjälpa mej att skaffa blogg? HAHA! Jag typ, visst^^ Ja och nu har han också en liten blogg.. namnet på bloggen är ju lite loligt, men kom ihåg att det var han som valde xD


Bloggen: KLICKA HÄR!

Efter att ha hjälpt honom med bloggen kom Maja och vi åt lite godis, spelade och sen sov vi^^ Det är nog allt jag har gjort idag^^ Hejdå!♥
















Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback