Kåbdalis :)

Hejj! Idag har vi haft friluftsdag :'D Jag och alla andra for till Kåbdalis :D Det var verkligen jätteroligt där. Jag, Emelie, Linnea och Sara åkte madrass medans dom andra åkte slalom. Jag var faktikst så här <...............> nära på att åka slalom där ett tag.. fick nämligen låna Melindas skidor om jag ville. Men problemet var att dom var alldeles för stora. Jag mena: jag har storlek 37 och pjäxorna var storlek 45.. heehe.. såå ja. Men annars har dagen varit riktigt bra. Vi har skrattat, dampat, ramlat, grillat hamburgare, dött, druckit varm choklad och haft det trevligt! Haha när vi skulle åka hem med bussen så stod det ett gäng "as coola killar" utanför bussen. Det slutade med att jag var tvungen att gå fram till fönstret och göra "Raja minen" mot dom.. behöver jag säga något mer? Nej men jag gjorde det för att Tilda ba: du får en tia av mej om du gör det!! Och Melinda ba: Du får en 50lapp av mej!! Såå ja.. nu är man 60:- rikare ;)) Haha!♥

Juste, jag glömde ju berätta om en grej som hände igår.. xDD

Vi var i gympasalen och körde lite vollyboll. Melinda satt på madrassen och smsade. Plötsligt sprang jag fram till henne med vollybollen i handen. Jag ba: Vad får jag om jag prickar basket korgen? En 20 sa hon. Så jag ställde mej mer än tre meter bort från korgen och kastade.. jag missade dom två första och Melinda ba: Du.. det här är sista försöket.. om du inte prickar så blir det inge........ innan hon ens hann säga klart meningen PRICKADE JAAAG!! :DD Så hon blev skyldig mej en 20!! HAHA! Hon som hade tänkt erbjuda mej en 100 lapp :D♥ Aja, nu ska vi snart gå och äta kvällsfika^^ Uppdaterar kanske mera ikväll eller så blir det imorgon :D Hejdå!

NU BILDERNA FRÅN IDAG!:






















































Postat av: Penhall's lillelilileåtå

haha fan vad awesome med pengar :D

2012-03-21 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback