Jullåtar i mars? xD

Hej på er alla! :D Jag och Carro sitter här i våra vackra pyjamaser och lyssnar på lite jullåtar xD HAHA! Varför vet jag inte, det var hon som ville lyssna på Justin Bieber xD Lite knasigt så här i mars då men ;) Som du kanske läste lite längre ner skev jag ju godnatt^^ Men ja, vi har inte lagt oss än xD HAHA! Men vi ska väl göra det snart^^ Så fort Carro´s ansiktsmask har torkat typ :) Säger det ännu en gång! GODNATT!♥


Haha söt Carro där!♥

Vänta, måste bara säga det här..

Alltså seriöst! Du anar inte hur mycket jag längtar till helgen!! Seriöst!! Mitt rum är färdig tapetserat, golvet läggs i veckan och jag har fått min soffa!! ALLTSÅ OMG! Jag ska börja möblera i helgen och jag längtar som fan till dess! Ska bli så himla roligt :]]♥

Haha mina vänner är verkligen knasiga.. kolla här:
Tilda och Sara hade först tänkt basta, men dom ba:
- Julia kan inte du basta med oss? Snälla!?
- Nej, jag orkar inte svarade jag..
- Men Johnny Depp den yngre ligger där i din säng naken med skivad ananas på kroppen! Säger Tilda
- Och Penhall ligger i Melindas, säger Sara och gör värsta minen!! Så gå nu och hämta dina grejer så kan dom ju basta med oss!! ;) 
JAG DÖR SOM JAG VET INTE VAD!!! HAHAH! OMG! Fatta vilken syn jag fick framför mej!... Penhall.. naken.. skivad ananas på kroppen och i Melindas säng xD HAHA! ALLTSÅ.. jaa xD

Nej för fan! Jag tror nog att jag måste gå och lägga mej nu.. alldeles för trött för sånt här xD GODNATT!♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback