It's a blue, blue moon tonight

Hejj!! Sitter just nu vid datorn och lyssnar på lite musik :) Mamma håller på att måla mina möbler som jag ska ha i mitt "nya" rum :) Det blir väldigt snyggt kan jag lova! :']] Skönt med fredag, men lite tråkigt att veckan har gått så fort, hade vilja ha lov lite längre.. 

Det beror på när pappa slutar, annars ska vi iallafall åka in till Luleå och köpa min soffaa :)) Såå kuligt alltså, plus att det inte är långt kvar så är mitt rum färdigt! :)) Okej det är halvarummet + golvet kvar då.. men det går fort enligt pappa x)  Haha jag kan visa en liten bild på soffan här lite längre ner :) Haha nu ska jag planera upp dagen lite xD

10.00-12.00- måste hinna prata med pappa och kolla om jag ska fara in till stan och köpa örhängerna eller om han vill åka till Luleå med en gång så att vi hinner.
12.00- 14.00 Maybe Luleå dåå...
14.00-16.00 Fixa sej till festen och sedan ta sej dit på något sätt xD Buss går ju^^
16.00- Vet inte när jag far hem: Äta god mat, träffa folk och jaa^^ Åka hem xD
När jag väl far hem: Vara med MajaD♥ Hahah! Loligt att planera upp dagen så här xD


Så här ser soffan ut som jag ska få^^


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback