HEJJ ALLA JULLBULL BANANER DÄR UTE :d

Håhåhåhåhåhåh, gissa vem som våldgästar? ;)))))) lål, I do. 
Ok, lilla ja blev beordrad att gästblogga häääärrr.. nejmen jag gick självklart självmant med på det, lål
Vette tusan vad jag ska skriva dåh. Jull är en prutt. Nej, förlåt...... en fjärt. ♥ Kan börja med att skriva att jag älskar prutten. No, sry, fjärt. Seriöst, det tog oss typ 9 år att börja umgås....... asojagorkarinteskrivanåtrams, let'sgetstartedmedtrögskitennuvafan

Ja, detta är Smirk Johansson, Julias ex

Jull älskar Johnny Depp, och han älskar inte Jullbull. Så äre.... 




Vet att du älskar honom, så som du brukar prata om snubben ^^

Okej, nu ska jag bli riktigt fräck här. *lama försök från min sida* lyckas aldrig. 
Julia kallar mig för jude, och jag har bestämt mig för att hämnas. Även om det kanske inte ser så ljust ut för mig, så ser det inte så ut för henne heller, nejnej! 

Julia är lite kåt i Raja tror jag, hon pratar om henne hela tiden, och ja.. btw, sådär ser Rajja ut. På riktigt. 

Hoppas jag inte spårat nu Jull? Tror jag är typ klar, det var lite meningslöst att sitta och skriva om ingenting här, men lite av mig måste ju finnas här på bloggen.
Bjuder på denna, de e jaaaaaag (a) *3* och Emelie, meine brüder från en annan müder.

Klicka in dig på min blogg.. tehe →  stanna där för evigt, för resten av ditt rastlösa liv du här där.. naaj, jokiing♥
/Signs 
Miinda


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback