Frågestund

Har aldrig haft en frågestund förut så jag tänkte jag skulle köra igång med en idag. Fråga precis vad du vill och ingen fråga är för dum!♥ Svarar på alla frågor!


Inte min bild, lånad av google♥

Postat av: Emelie

Vad är ditt drömyrke?

Vilken är din favoritfärg?

Vad skulle du göra om du van 1 miljon?

Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?

Vad tycker du om emeliealmstroms.blogg.se?

Hur kom det sig att du började blogga?

2012-03-26 @ 10:20:46
URL: http://emeliealmstroms.blogg.se/
Postat av: Miinda

1. Beskriv din bästa vän med 5 ord.

2. Hur skulle du beskriva en dag på Grans?

3. Om du skulle få göra någonting utöver det vanliga på helgerna (alltså något du aldrig har tänkt göra eller gjort)vad skulle det då vara?

4. Hade du vilja ha en tvillingsyster/tvillingbror?

5. Skulle du kunna byta ut din bror mot någon annan? (lol)

6. Hur föreställer du dig att ditt liv ser ut som om 20 år?

7. Förutom >Johnny Depp< (!!), vem skulle du kunna se dig tillsammans med?(Nu & i framtiden) :)))

8. Hur kan det komma sig att du ALLTID (och framförallt började) kalla mig för BINDA??!?! >____<

2012-03-26 @ 15:05:10
URL: http://allriseelf.blogg.se/
Postat av: Nellie

1. Saknar du din pappa?

2. Längtar du efter din pappa?

3. Do you miss your daddy?

2012-03-26 @ 15:59:31
Postat av: Anonym

fett

2012-03-26 @ 16:21:21
Postat av: Emelie C

Vilket är ditt favorit djur?

Hur skulle du beskriva dig själv med 5 ord?

1. Vad är det roligaste som finns att göra på Grans?,

2. Din favorit låt just nu?

3. Din favorit film eller tv serie?

4. Favorit mat?

5. Snyggaste hårfärgen enligt dig? (antagligen rött, hihi)

6. Hur skulle du beskriva mig(Emelie c) med 3 ord?

7. Vad var det som gjorde att du började blogga?

2012-03-26 @ 18:26:01
URL: http://emeliecarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback