Emelie skriver :D

Hejsan, jag är då Emelie (Julias kompis) Jag tänkte gästblogga lite :D Så ja, jag bloggar också. så jag kan länka min blogg senare i inlägget :) Men jag kan ju berätta lite om mig själv och sen kan jag skriva lite vad jag tycker om Julia ;)
Men jag är typ, ja jag vet inte. Jag är en grymt rolig tjej, är rak på sak och säger vad jag tycker. Och jag säger alltid sanningen. Fast den svider. Men ibland kan jag hålla käften om jag vet att det jag tänker säga kan såra den andra.
Hmm, jag typ ÄLSKAR djur, har själv en hund, en kanin och en katt. Jag har 1 tvillingsyster också :) Fast hon är tyvärr 3 min äldre än mig. Men ja, det är väl bättre att vara mindre :) Jag är inte singel, har en underbar pojkvän <3
hmm, tänkte skriva lite om Julia nu :D
Julia är en underbar person, hon får en alltid att skratta då man har en dålig dag. Och hon är alltid ärlig. Julia är en av mina bästa vänner och jag hoppas hon vet det <3 Hon är bäst. Jag har 3 st jag är med, Melinda, julia och Carro. Och Julia är den där som typ gör alla glada då hon kommer med sina kommentarer hela tiden :p<3
Haha, Julia, jag älskar dig gumman <3 Du är helt underbar och hoppas du vet det <3
Men det var allt jag tänkte skriva :D
Min blogg, http://emeliealmstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback