Dålig uppdatering...

Hejj! Förlåt för att jag inte har uppdaterat något idag. Har inte suttit vid datorn. Har varit med Sara hela dagen :D Vi har varit i laggårn på förmiddagen och plus att vi har varit på stan idag :'D Sara köpte två tröjor och jag köpte ett skal till telefonen min ;) Aja, men lägger ut bilderna från idag och sen ska jag sova. Ska sova över hos Sara tillsammans med Tilda. GODNATT!!♥ Btw, jag har skaffat DrawSomething. Jag heter Jullia95 :D Aja, GODNATT!




HAHA! Det blev värsta strecket från lampan som jag fotade med, ser inte ut så där i verkligheten XD



Postat av: Penhalls fjärtya

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m0ofyyaLkW1rnn6wqo1_500.png

2012-03-21 @ 15:19:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback