Angelica gästbloggar

Hejhej! Alla hästgalningar där ute! Jag heter Angelica och jag går också på grans men inriktning häst:)
Jag är en hästrgalen tjej, jag älskar hästar! det är mitt sörsta brinnande intresse.
min sköthäst heter Some Boy, och kallas för Zombie<3 han är mitt hjärta. Hästgalnare tjej finns inte.
Jag är inte som andra.
Jag är speciell.
Jull är en av de bästa kompisarna jag har här på grans:) Hon är snäll och rolig. Lite knasig i bland men det är jag också. Hon är bra och prata med, lyssnar på allt och finns alltid där. Precis som en riktig vän ska vara. '
En vän som dig jull har jag aldrig haft!
Du är fin på alla sätt, man kan prata med dig om allt.
Du är världens finaste vän!
Du är guld värd

Bästa Jull<3




Det var allt från mig, kanske gästbloggar en annan gång !
hejhej
/ Horseloverforever

Postat av: penhall

Oh.Ma hosh jag dör, hästar och dikt. Hahha

2012-03-22 @ 22:33:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback