Ananaspaj!♥

Hejj! Idag har jag, Angelica, Carro och Melinda gjort ananaspaj! Snacka om att det var gott, fy fan alltsåå!♥
Det gick jättebra iallafall :D Tycker att den blev riktigt snygg xD Hehe~


Lilla Melinda♥


Sara och Melinda♥


Ananaspaj!♥


Melinda och Carro med våran vackra ananaspaj!♥





Haha en duk xD


Kolla så himla coolt te jag såg i köket där vi bakade!! XD HAHA! Söt laktits.. XD Hade vijat prova det xDD


Linda och hennes två kompisar gjorde en paj + chokladbollar♥ Så där vackra blev dom :'D


Blandsaft^^♥

Vi har också gått in i elevhem 7 och 8^^ Vi har aldrig varit in där tidigare så det var riktigt häftig. Vi funderar på att flytta in allihopa i 7an och bo i dubbelrum^^ Jag ska bo med Sara (eventuellt Melinda om vi får bo tre) och Carro ska bo med Tilda i ett dubbelrum^^ Vi kommer ha så himla roligt där! Fatta ett eget elevhem bara för oss! Den har till och med övervåning och allt!! Rena rama spökhuset säger jag bara... folk säger ju att det spökar i källaren och du.. det kan jag lova att det gör.. så himla läskigt hus alltsåå xD Man känner direkt när man går in dit att det är något speciellt med huset.. tung luft att andas, kallt.. jaa. obehagligt som..^^ Men vi vill ändå flytta in dit allihopa♥ Haha jag tycker synd om Carro som ska bo med Tilda.. hon verkligen älskar skräckfilmer, spöken och allt sådant. Tilda kommer ju fan skrämma livet ur henne med sina historier XDD HAHA! Aja, vi vet ju inte än om vi får flytta in dit till hösten, men vi hoppas på det♥♥ Så awesome alltså! :]


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback