Achy breaky heart :']

Hejj!! Sitter just nu i en soffa med datorn i knät^^ Har nyss vrålat lite (typ singstar fast för xbox) Kuligt om du frågar mej :'] Var ju på fest hos Izzy idag :) Det var jätteroligt^^ När jag kom dit, en halvtimma försenad då pga att jag missade bussen så gick vi till O2^^ Där beställde vi en fet pizza, hawaii faktiskt♥ Haaha, det var inte jag som valde c: Efter den otroligt goda pizzan tackade vi för maten och gick hem. Vi startade hennes Kinect och började dansa till några låtar^^ Haha jag såg väldigt knasig ut^^ Ja, eftersom att jag hatar att se mej själv dansa, i video eller nått sådant xD När vi blev less att dansa tog hon fram ett spel som heter Lips. Vi började genast sjunga och vicka på höfterna xD Det var jätteroligt och jag såg några 80-tals låtar som jag bara var tvungen att sjunga xD HAha jag gillade Evve´s kommentar hon gav Izzy.. "haha måste jag sjunga, Julia väljer ju så svåra låtar xD" Haha hon är så söt!♥ Efter att vi sjungit ett tag gick vi ut i Izzy´s "trapphus" och Evve gick ut till en snubbe som ville snacka med henne alldeles själv, han ville berätta för henne hur han kände och allt, ja behöver kanske inte avslöja allt här via min blogg då men xD Vi var iallafall jättenyfikna och kunde inte låta bli att spionera på dom igenom fönstret xD Men vi var ju faktiskt tvungen att hålla koll på dom så att han inte skulle våldta henne eller nått xD Det vet man ju aldrig xD Inte för att jag tror att han skulle göra något sådant när han visste att vi såg på, aja men man vet ju aldrig xD Haha efter det seriösa snacket mellan dom två gick vi in och hon berättade allt.. haha snubben hade aldrig kommit fram till något och han ville träffa henne imorgon igen för att göra ett nytt försök. Haha vi får väl se hur det blir med det :D Aja nog om detta.. efter det fortsatte vi sjunga och sen tog jag bussen hem. När jag satt i busshållplatsen och lyssnade på musik så dog min telefon.. batteriet var mördat så jag fick åka buss utan musik :C INTE BRA ALLTSÅ! Istället fick jag sitta och snacka med 4 läskiga gammelgubbar. Dom var creepy. Dom snackade om konstiga saker och det enda jag svarade var.. "jaa".. haha kände mej lite som "Inga" från Cry baby x) Haha dom önskade mej också "lycka till på skoterutflykten" som vi ska på imorgon XD" Haha jag ba: okej, tack.. mitt inre jag tänkte "lol"  xD Aja, nu sitter jag som sagt i soffan med datorn i knät.. känns lite så där tragiskt att jag inte har min 80-tals musik igång.. :C Saknar den såå!♥♥
Aja nu vet du iallafall hur dagen har varit^^ Adjö!♥














Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback