27 Mars 2012

Hejj! Idag har vi haft fordons och laggårn :D På fordons satt vi vid datorerna och gjorde lite fårgor om körkortsboken och sådant :) Sen på lantbrukslektionen satt vi också i datasalen fast vi skrev och olika svenska raser, tex: en köttko, mjölkko, ett får, en gris.. osv. :) Haha det gick mycket bra :D Efter det hade jag och Emelie laggårn. Vi fick göra olika rutiner som tex: raka fåren och mjölka^^ Haha det har gått mycket bra :] Det var en massa praktikanter där som sprang runt och arbetade xD Två killar och två tjejer! Sen var den ena tjejen med och mjölkade med oss^^ Haha vi fick hjälpa henne och visa hur man skulle göra när hon inte förstod xD Det var roligt att lära ut :p Jag fick mjölka Blackward idag, det gjorde seriöst min dag!! Hon är verkligen jätteenkel att mjölka :D Är så stolt över henne :p Aja, nu kommer bilderna.. sen ska jag sova! GODNATT!♥


Dåligt foto på Blackward.. det var en lite stressad bonde här som fota xD


Blackward♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback