26 Mars 2012

Hejj! Idag har vi haft lantbruk, djurens biologi, engelska, svenska och matte^^ Det har gått jättebra ;D På lantbrukslektionen gick vi igenom brunst och sådant och vi fick även kolla på två as söta gosedjur som Ann hade köpt :D Haha! Jag och Emelie ville typ sno den lilla kalven men det fick vi inte xDD Den var as söt! xDD Haha jag och gosedjur alltså :D♥ Vi har varit på ica idag och jag köpte en Calippo shots! Den var riktigt god ;D  Jag har också smakat lite av Tilda´s glass och typ bara tagit det lungt. Typ efter middagen hade vi påskpyssel :) Jag gjorde några vackra kort, åt lite godis och fyllde folket som satt vid bordet´s hjärnor med Savage Garden musik XDD HAHA! :'] Dom fick också höra lite 80-tal :p Men en sak jag tycker är knasigt, dom diggade mera när Tilda spelade "Jag kommer" och "Im sexy and i know it" ._______. 
Ja, sen på kvällen gick vi till Sara och sov över där!^^ Mysigt var det :) Aja, nu ska jag lägga in bilderna^^ Adjö!




















Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback