12 Mars 2012

Hejj! Den här dagen har jag verkligen haft otur. Det har blåst jättemycket idag så när jag skulle gå ner till GC, jag hade väldigt mycket papper i famnen och jaa då när jag precis hade kommit ner så tappade jag boken i marken och alla papprerna flög i väg upp i luften! En del fastnade i träden, buskarna, vattenpölarna och några i djupdsnön.. :c  Carro, Elin och Ida stod där, tyckte synd om mej och skrattade.. haha.. ja vad ska man säga om det. Det var så fult när vi satt där i GC och hade lektion, då flög det förbi en massa papper utanför fönstet, jag antar att det var mina xDD Samma sak hände mej när jag skulle gå ner till laggårn och hämta mina nycklar som Carro hade. Fast jag halkade, hörlurana jag hade i öronen for, mobilen ramlade ner i backen och blev snöig och dog, jag landade på rumpan, tappade boken igen... papprerna flög åt fanders och in i djupsnön flög jag och Elin för att få tag i dom. Mina strumpor, byxor och skor var väldigt blöta när jag kom upp från snön, jaa.. hela jag var blöt! Våran gympalärare stod bara där och skrattade åt oss när vi försökte ta oss upp. Men vi lyckades få tag i alla.. tror jag xD Efter det åt vi kassler med ananas xD HAHA! Kassler...

Aja, men nu ska jag iallfall gå och baka ananaspaj med mina små vänner!♥ Uppdaterar mer i kväll♥



Jag med Rosalie´s kamera♥


Binda och jag♥


Carro♥ i sina nya brillor för 600:- Norskar alltsåå.. XD


Mina skor xD

Postat av: Maja Kuoppala (Foto)

haha du är som en liten stjärt.

2012-03-12 @ 19:20:07
URL: http://majakuoppala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback