-I walk the line-

Hejj!! Sitter här vid datorn och pratar med Maja fucking D och Norsken på facebook :)) Hahah och här lyssnas det på Johnny Cash xDD Haha jag vet att du älskar min musiksmak :D

Idag har jag iallafall varit med om något jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva!! Seriously! SÅÅ HIMLA CREEPY! Hur ska jag börja...

Det började med att jag och MajaD lagade mat. Nudlar och broccoli faktsikt, när jag ba: Maja, kan du slå på nå musik.. hon slog på en låt från youtube och vi lyssnade på den en gång (utan att klicka ner sidan dåå..) och efter maten började vi sjunga Sing star.. :)) När vi sjungit ungefär i 1 och en halv timma tror jag det var, vi var mitt i en låt... så hörde vi att det började dunka i huset... jag tänkte: Va fan? Har Joel kommit hem och ska skoja med oss och startat låten igen? Men när jag pausade spelet så hörde vi att låten som vi lyssnat på för två timmar sen hade börjat om helt jävla random! .___________________. Seriöst!! Såå himla scary movie!! Vi höll på att dö! Vi skrek och gömde oss. Vi kollade om någonting hade ramlat Efter ett tag så kom vi på att Nellie var ute på gården (alltså vi har ett koppel på gården där hon brukar sitta när hon vill vara ute xD) Så vi sprang ut och tog in henne och lät henne söka igenom huset. Vi höll på att dö när hon började skälla helt random.. ALLTSÅ OMG!... men tro det eller ej men det var inte allt. När vi hade kryssat ner sidan på youtube och skulle gå tillbaka till spelet och sjunga så hann vi inte komma så långt som två steg när spelet plötsligt startade upp av sej själv och låten som vi höll på att sjunga bara startade! SERIÖST! Vi skrek sönder halsarna, tog Nellie i kopplet och sprang ut! Fy fan så hemskt det var!! FATTA! Alltså hur fan kan två sådana saker hända på samma dag! Direkt efter varandra?? O_____________O OMG! Aja, sen när vi hade blivit lugna gick vi in och det hände inget mera. Vi fortsatte spela Sing star som vanligt och det slutade med att mamma och pappa kom hem. Jag berättade allt för dom men tråkiga som dom är trodde dom inte på det och tyckte att vi hade sett för många skräckfilmer.. va fan säger jag bara.. föräldrar -.-' Jag lovar att om dom hade varit med hade dom också dött! XD Aja hur som helst. När vi trodde att det hela var över så hörde vi mamma ropa "vem är det som har rivit ner porslinsdockan från fönsterbrädan?" Jag och Maja höll på att dö!!! O_____________o Jag började ju nästan gråta, hahah! Fatta vad creepy!! HAHA! Omg! 

Aja, annars har dagen faktiskt varit bra, jag har duschat, ätit mat, börjat se en ny serie med mamma som heter The 4400. Vi såg bara ett avsnitt men den verkar as bra och mamma säger att den bara blir bättre och bättre för varje avsnitt :)) Sen efter serien gick jag och mitt havregrynspaket ner till Maja och vi bakade chokladbollar :) Dom blev as goda och mycket vackra c: Och jaa, nu sitter jag här och lyssnar på musik och skriver^^ Aja, nu ska jag ska visa lite bilder, skiver mera sen :))♥


Här fick jag mitt första "Sing Star" rekord :))♥

Serien♥




Chokladbollar♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback