Skratta eller gråta! .__.


Idag bestämde mina föräldrar att vi inte ska åka till Kurkkio på midsommar. Det är många orsaker till varför vi inte ska åka, men vi ska åka till Stockholm med bilen redan ikväll.. Alltså eftersom att jag och Maja har samlat in tusentals med burkar som vi ska panta och använda till Kurkkio blir jag väldigt besviken, jag mena jag har ju längtat som bara den.. men ja! Det ska bli jätteroligt att få åka bort från Boden ett tag, jag är rätt så less kylan, regnet och allt. Jag kommer ta med mej min dator i bilen och jag har ju internet från telefonen så jag kommer kunna blogga under bilresan till Stockholm! :))♥ Vad vi ska göra med panten vet jag inte, det blir väl att dela upp den eller något.. ska höra med Maja mera senare idag!♥


Postat av: Manar

Fin blogg! :)

2012-06-17 @ 15:39:52
URL: http://dailyofme.blogg.se/
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin blogg du har!

2012-06-17 @ 20:42:42
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback