Pinsamt!! :OO

Hejjz!! Idag har jag varit med Åsas flicka Elin. Vi har sovit i husvagnen och varit i en lekpark och lekt tafatt. Elin gjorde något jättepinsamt!!! När vi var där och lekte så behövde hon gå på toa.. hon blev nämligen bajsnödig.. och jag ba, men Elin vi kan ju gå tillbaka..
Hon ba: NEJ !! Jag hinner inte.. och så mit iallt så sprang hon hem till närmaste granne och frågade om hon kunde få låna toaletten! Den gamla tanten som bodde där visade henne toaletten och började genast prata med mej.

Hon ba; Jaha!! Är det din dotter?? ;)
Jag ba. Eh.. nej det är min mammas kompis dotter...
Hhaa sen så pratade vi ett tag och hon undrade vart vi bodde och sådant! Sjukt pinsamt det var! Men det var inte allt, när vi skulle gå så såg Elin några katthalsband hänga på en krok och Elin frågade om hon kunde få dom.. och tanten sa då nej jag vill ha kvar dom..
Jag höll på att dö! Jag ville bara fort springa därifrån!!! Hojja säger jag bara! Sjukt pinsamt .____.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback