Nya blogg.se! :O

Hejj! Nu sitter jag här i köket hos Christer. Jag har precis loggat in på min blogg och gud vad jag blev förvånad. Nu har jag också fått nya blogg.se och shit vad annorlunda det är. Fast jag tycker det känns som att det är mycket fräschare och bättre :D

Idag ska vi åka in  till stan och kolla på grejer, tex: kläder och sådant! Kommer bli roligt :D Jag älskar att åka tunnelbana så jag är jättetaggad!! ;)) Men nu måste jag nog gå och klä på mej, sitter ju bara här med pyjamasen^^ Men jag uppdaterar mera sen ;)


Postat av: Saga

Hej! Jättefin blogg.

- Vad säger du om att vi två kommenterar varandras bloggar då och då. Kommentarer är alltid kul att få, eller hur? :)

Kram Saga ♥

2012-06-19 @ 16:34:15
URL: http://sagasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback