Nelliee!♥

Min lilla kompis Melinda tycker att jag ska skriva något minne om Nellie som valp eller något i den stilen, istället för bara bilder på henne. Så jag får se om kategorin blir lite roligare ;)

Få se nu. Jag kommer ihåg första gången jag fick se Nellie sitta på bordet! Haha det började med att jag var inne på mitt rum. Jag var ensam hemma och skulle åka till skolan. Plötsligt hörde jag en smäll och jag sprang in i in i köket och då fick jag se Nellie sitta på bordet och titta ut genom fönsret, hon satt där och kollade efter hundar och människor som gick förbi. Hon hade rivit ner en ljuslykta som vi hade på bordet (den var inte tänd dock) haha hon var verkligen söt där hon satt :D Sen dess har hon nästan klivit upp på bordet varenda morgon. Ljuslyktan gick inte sönder och hon hoppade ner så fort hon blev less, hur hon tog sej upp fick jag aldrig reda på fören två år senare. Då tjuvtittade jag när hon klev upp. Först hoppade hon upp på kökssoffan och sedan upp på bordet xD Hahah herregud säger jag bara :p

Postat av: Melinda

Åh vad du spammar bilder på Nellie :)

Kan du inte istället för bara en bild berätta om något minne av henne som valp eller något? Det skulle vara en roligare kategori då :p

2012-06-02 @ 20:17:28
URL: http://allriseelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback