Mysig dag! :)

Hejj! Idag har vi varit inne i själva Stockholm och gått på stan :D Det var mycket mysigt. Vi började med att vi gick till Pressbyrån och tog ut fyra biljetter som vi kan åka alla fordon med, som tex: spårvagn, buss eller tunnelbana ;) VI fick alla varsitt.

Sen efter det åkte vi in till T-centralen med tunnelbanan och gick runt där på stan. Hojja vad vi fick vänta länge på att betala när vi var inne på Ur och Penn. Man var tvungen att ta en kölapp när man skulle betala och vänta på sin tur! :O Det tyckte jag var jättekonstigt!! När det väl var pappas tur så betalade han och vi gick vidare.

När vi hade gått en stund köpte jag jordgubbar på ett torg och sen gick vi till en bar där jag och Joel köpte varsin läsk ;D Sen gick vi runt på fler ställen och när vi kom hem igen så for vi och handlade på Ica maxi och tänka sej!! Dom hade min favorit yoghurt! :DD Så den är nu köpt och jag ska väl äta lite från den ikväll ;))♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback