Kräm


HAHA! Märkte nu att jag glömde r i texten!! :p Idag vaknade jag, Maja och Saga upp i våran husvagn där kring halv 11. Vi började genast byta om till andra kläder, städa och lyssna på musik. När husvagen var städad så gick vi in och mamma färgade Sagas hår, lite blondare än vad hon har. Det bev jättesnyggt och nu siitter jag här och äter kräm till fruskost!

Jag och Maja ska snart åka in till stan och köpa mej en liten "sommarbok" som jag ska skriva i hela sommaren så att jag kommer ihåg allt roligt som gjorts under sommaren. Tänk dej själv när man sitter där hemma och har jättestråkigt eftersom att det är vinter.. men då tar man fram "sommarboken" och läser igenom den lite grann. Plötlsigt får man sådana sommarkänslor att man inte tänker på vintern längre ;)) HAHA! Smart vah? c:
Här nedanför har du en bild på när jag cyklade ner till Maja igår och skulle möta henne och den andra är på min kräm!♥


Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Nu var det så länge sedan så jag knappt minns vad vi pratade om :p Du kanske inte ens minns mig? :P Hur är läget med dig nuför tiden? Hänt något roligt på sistone? :) Kramar!

2012-06-12 @ 17:09:31
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: vacker var du :D

heeeeej haru msn :D så lägg till [email protected] eller lägg till mej på facebook alexander felix lundström ;)

2012-06-12 @ 18:13:23
Postat av: Melinda

sv; Ha ha ha, jättekul ? NEJ -.-

2012-06-12 @ 18:43:50
URL: http://allriseelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback