Gräsklippare

Hej! Idag slutade vi klockan 9:05 typ, för vi hade bara ett litet möte om betyg och sådant i kursen "lantbruk" så nu är vi nöjda och glada över våra betyg :D

Nu sitter jag och Melinda här i vårat rum, vi har inget speciellt att göra för maten har inte öppnat än, men jag tror nog bara att det blir att slappa resten utav dagen :) Är sjukt trött för jag känner fortfarande av pollen.. men mycket bättre har det blivit :)) I bakgrunden av mitt skrivande har jag en gräsklippare som låter. Sune kör runt här och klipper alla gräsmattor, älskar ljudet!! Nu känner man att sommaren snart är här!

Okej, den kanske är här men jag tolkar det mer som sommar när vi har slutat! ;) haha men nu ska jag gå^^ Bloggar mera ikväll!♥



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback