Framme i Stockholm

Hejj! Nu har vi äntligen kommit fram till Stockholm, eller vi befinner oss just nu hos Christer och han bor i Sundbyberg! xDD Gud vad jag och Christer och "tjafstat" om att han inte bor i Stockholm utan i Sunbyberg xDD Jag har ba: Nej men du bor i Stockholm, Sunbyberg tillhör ju Stockholm så det räknas.. och han ba: nejj! Jag bor i Sunbyberg, det ligger utanför Stockholm! Det är som att säga att ni bor i Luleå ;)) Haha men nu har jag äntligen insett att jag hade fel xD Jag sitter iallafall just nu vid datorn och skriver, lyssnar på musik och smsar med Evelina :D När vi kom fram så gick vi upp med lite saker till hans lägenhet och sedan gick vi till en restaurang och åt lite. Jag tog en carbonara, pappa, Joel och Christer tog en pizza och mamma tog en Kebab med bröd :) Nu hade jag tänkt visa dej lite bilder från idag :)












Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback