Filmtips- Stand by me

Jag tänkte tipsa om den här filmen. Den är sjukt bra och jag såg den i onsdags. Jag tycker du borde se den, jättebra 50-tals musik är det också i bakgrunden till filmen ;)♥

Nu lite fakta om filmen: (från wikipedia)
Stand by Me handlar om ett gäng bestående av fyra pojkar i 12-13 årsåldern: Chris, Gordie, Vern och Teddy. En dag får de reda på att det finns ett lik någonstans i skogen. Det är en pojke i deras egen ålder som ska ha blivit påkörd av ett tåg och hittills har polisen inte hittat honom. Vern råkar höra när hans äldre bror berättar för sin kompis att han vet var liket finns. Snabbt bestämmer sig Vern och de andra att de ska ut på jakt efter det försvunna liket. De tänker mest på ära och berömmelse, men i själva verket händer mycket, mycket mer mellan de fyra♥

Postat av: BATT

oo nice film!

2012-06-29 @ 12:58:12
URL: http://batts.blogg.se
Postat av: Anonym

tja penhall. Jag ska väl vara med dig tomorroww om du inte har planerat att fetta med någon annan eller with digsjälv. Men alltså ja. Jag är hos penhall, eller alltså hos mamma. Så jag typ . Nä, men typ smsa eller fetta eller något när jag ska komma imorgon om jga nu ska det jaoow :d

2012-06-29 @ 17:26:20
Postat av: johanna

sv: tack! lång kö var det inte faktiskt :D står hur lång den längsta va i mitt senaste inlägg :)

2012-06-29 @ 17:32:12
URL: http://johannalives.blogg.se
Postat av: johanna

sv: jag hade tur att det inte va så mycket folk där :)

2012-06-29 @ 18:35:20
URL: http://johannalives.blogg.se
Postat av: Lovis

Alltså gud vad du härmar olivialindell.blogg.se du kan väl komma med något eget!


HAHAH VISST lURADE JAG DIG PENHALL?!! jAG vet inte vad det är förblogg men aja! :D



Alltså penhall. Jag är maja inte en lama. Du behöver inte skriva serriöst till mig. Jag är en orangutang, du har en röd stjärt och vi ska någongång i livet fjärta på en fjärli. Om du inte vill acceptera detta så kommer meddelande att sprängas inom, tre, två ett... NOOOLLL. Haha det hände ingenting eller hur? Nåja. Om du vill se Penhall simma på en krokodil så är det bara att du gör det. No problems likxom! Har du några frågor är det bara att lämna en kommentar i himmelen så skickar jag upp en lampa som får svara på denna så kallade kommentar eftersom att jag inte kan flyga. FÖrståss så kan inte lampor flyga heller men jag ska klistra fast flugor på den så lite flygkraft får den allt! Nåja. Ska jag avrunda detta meddelande dårå. Hur jag ska göra det vet jag inte, men en veteran kanske gör det? Måste nog fråga. aja, ett avslut som detta skulle inte kunna bli bättre? Eller vad tycker du?

2012-06-29 @ 18:43:36
Postat av: Marre

Fin blogg :).

2012-06-29 @ 19:18:43
URL: http://marresliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback