Ett minne av Nellie som valp! :D


Jag tänkte berätta om ett litet minne jag har från "Nellie som valp" :) Jag hade precis fått en ny mobiltelefon. Det var en Sony Ericsson än äldre modell, okej inte nu en uråldrig med grön skärm utan en helt vanlig mobil.

En morgon skulle jag gå till skolan så jag lämnade mobilen på en bänk i hallen, jag ville nämligen inte ta med den till skolan för jag var rädd att den skulle gå sönder då. Sen gick jag^^

När jag sedan kom hem från skolan så såg jag inte mobilen, den var borta! Men då såg jag att Nellie hade bitit sönder hela telefonen!! Den gick inte att använda mer. Gud vad jag blev ledsen, men jaaa. Efter den gången har jag lärt mej att man inte kan lämna saker framme, när man har en valp i huset xD


Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Gud vilka härliga bilder :)

2012-06-04 @ 23:30:06
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback