Sol och sommarjobb!

Hejj! Förlåt för att jag inte har uppdaterat på länge, jag är verkligen sämst på att uppdatera, speciellt så här på sommaren. I veckan har jag ju somsagt sommarjobbat. Det har gått jättebra och vi har bara fått positiva kommentarer från alla som bor på områderma vi jobbat på :) 

I torsdags när jag hade lunchrast var jag hos Melinda. Jag låg på deras gräsmatta och solade medans Melinda satt på bron med sin nya telefon och var osocial ;o
Det har iallafall varit fint väder hela veckan, förutom igår. Så jag har fått en fin liten bränna!

Igår var jag med Maja. Vi spelade mario och åt godis. Jag är väldigt less det där godiset och vi har fortfarande kvar en massa ;O Aja men nu ska jag snart gå och duscha, men skriver mera sen!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback