ICE CREAM!

Hejj! Det blev en liten glass idag efter att jag och farmor gått runt campingen ett varv och kollat läget. Jag kan säga dej att det är smock fullt med folk nu på campingen och jag tror inte någon mer får plats ;D

Jag sitter iallafall nu här i husvagnen med datorn i knät^^ Simba (farmors katt) ligger här brevid mej och vill att jag ska vara social. Han lägger sej åt alla håll och på magen för att jag ska klia honom :D Utanför fönstret hör man några folk prata och hundar som skäller. Jag vet inte, men jag känner mej väldigt glad :D

Imorgon ser jag fram emot ännu en bilbingo, men jag hade faktsikt tänkt vinna den här gången ;) Uppdaterar mera imorgon :) GODNATT!♥


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback