Fredag den 20 Juli 2012

Hejj!! Jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde i fredags, jag har ju nämligen inte uppaderat något som du kanske har märkt. Iallafall! Jag jobbade min sista dag i fredags och det firade jag med en lunch på kina restaurangen :) Jag blev bjuden på lunch av personalen på jobbet. Vi hade jättemysigt! 

Efter några timmar hemma så kom pappas släkt förbi och firade honom. Vi blev bjuden på tårta och vi fick träffa släkt som vi aldrig tidigare träffat. Det var så att pappa hade bjudit några av sina kusiner, och då hade dom lovat att dom skulle ta med sej några "hemliga gäster" och det var då "hela" pappas släkt.. alla hans kusiner, kusinernas mamma, pappa, barn.. ja allt! Det var verkligen häftigt :) Jag fotade även en gruppbild^^ Fast jag fick inte med alla för några hade åkt hem innan bilden togs♥



Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback