Första Juli!♥

Hejj!! :) Sitter just nu här vid datorn och lyssnar på musik från filmen Stand by me! Idag är det som sagt första Juni. Maja åkte hem för ungefär en timma sen. Igår somnade vi kring 3. Vi såg ett avsnitt från 21 jump street och åt pizza som vi hade beställt.

Efter det såg vi på film, Stand by me och en annan Stephen King film som heter Apt pupil. Jag kan säga dej att jag och Maja aldrig har sett en sådan dålig Stephen King förut. Alla vi har sett har ju varit bra men inte Apt pupil. Gud vad besviken vi blev, men vi såg ändå klart den.

Efter filmerna spelade vi mario och lyssnade på musik. Sen gjorde vi väl inte så mycket mer, la oss vid halv 3.

Nu ska jag gå och städa mitt rum och sedan duscha. Uppdaterar mera sen!♥




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback