Favorit stenen

Hejj! Jag sitter just nu här vid datorn i Frevisören, men det kommer bara bli för en kort stund eftersom att det är jättefint och varmt väder så jag vill passa på att vara i solen så mycket som möjligt :D

Jag och farmor kom hit vid klockan halv 11. Det första vi gjorde var att plocka in all mat i skafferiet och starta kylen. Sedan gick jag och hämtade vatten och farmor hämtade ut lite kyckling som vi sedan åt. Det var jättegott^^
Internet här går inte sådär jättefort så jag kommer inte kunna redigera bilderna ;o Jag kommer inte ens in på sidan så jag får nöja mej med bilderna som dom är.

Efter lunchen så gick jag runt campingen och lyssnade på musik, fotade och njöt. Man märker snabbt hur tråkigt det är att vara här alldeles själv utan någon kompis, allt känns så awkward på något sätt. Men jag hittade iallafall min favorit sten som jag alltid brukar sitta på när vi är här, så den satte jag mej på och smsade lite med Maja och lyssnade på Savage Garden. Det kändes sjukt bra :)

Nu ska jag iallafall gå och duscha och sen efter det blir det att åka till kalix på bilbingo, vi får hoppas på det bästa ;) Uppdaterar kanske mera ikväll eller mera imorgon :)♥




Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback