Ett inlägg om Julia och River

Hej på er alla Julia's (Lena's) läsare! Kände att Lena uppdaterade för litet, och eftersom att jag kan hennes lösenord så loggade jag in. Istället för att göra ett, Hej jag heter Maja. Jag gör ett inlägg på Julia's blogg utan att hon vet om det. För att komma till min blogg klickar ni här - inägg. Så bestämde jag mig istället för att göra ett inlägg om Julia och hennes nya vän, River Phoenix.  (Observera att Julia sa att om jag någonsin skulle göra ett inlägg på hennes blogg, så skulle det inte vara om River Phoenix.)
 

Som ni kanske tidigare har sett (kolla annars under kategorin filmtips) så har Julia gjort ett tips om filmen Stand by me. Men det ni inte visste var är att hon tyckte River Phoenix aka Chris Chambers var "liiite snygg",som hon sa till mig innan vi såg filmen. Flera gånger om faktiskt. Bara liiiite. Så såhär, några veckor efter, har hon redan sett en till film med honom, har honom som bakgrund, och sett Stand by me flertals gånger om. En sen som hon verkligen älskar efter att jag har konstaterat en sak är DENNA scen. Varför? Det får ni gissa själva. Ledtrådar jag kan ge är att det inte är för att han är genomblöt i en vit tröja, eller tar av sig "alla" kläder. Det är någonting mer... Deskret, konstigt. Varför hon gillar det kan jag inte säga? :O
 
 
River Phoenix är en super duper bra skådespelare och att han har utséende gör inte allting sämre. Det dåliga är att han knarkade. Han tog droger. Och på morgonen till halloween, den 31 Oktober 1993 gick han bort. 23 år gammal. Han gick bort efter en överdos av droger utanför "The Viper Room" där Johnny Depp var delägare tills 2004.
 
 
 
JAOOOOW. Känndes lite konstigt att skriva så där rent och fint. Eller jag försökte iallfall. Det där var lite om Julia och hennes obsession i River Phoenix. Skriver man så? Så dissa inte River. Aldrig. Julia blir arg. Och från vad jag/Julia sett så verkar han en grymt bra person. Han's familj var vegetarianer och så hade han någon välgörenhetsgrejsimojs på gång. Om man vill dissa någon så gör det mot dom stora artisterna idag som One Direction.  Ja bara ett exempel alltså. River Phoenix är sjukt mycket bättre än dom, och kommer alltid vara. Nu vet jag inte vad jag skriver. Känner att jag har skrivit sjukt mycket. För mycket faktiskt. Har aldrig skrivit så här mycket förutom när jag har kopierat texter från wikipedia eller något sådant. Men nu har jag faktiskt inte det. Så tack och hej lever lena. / Anders Bagge.
 

Postat av: Meliinda - kpop, engrish directioner. -

Hehe, men Justin Bieber är ju större än 1D. Ska man dissa han också? ;)

2012-07-25 @ 15:05:11
URL: http://allriseelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback