Traktor prov.

Hejj!! Nu är det så här att vi har fordons prov (traktor), alltså det är inte själva provet för att få ett kort, utan det är mest ett litet, "bara för att ha prov" prov.. typ mest delarna på en motor och sånt. Kunna grunderna för forons prylar typ ;D Haha! Jag är inte så taggad för det, vi har bara haft fyra lektioner och imorgon ska vi ju ha prov... alltså jag tycker att det är lite för lite genomgångar om jag säger såå :/ Aja, men det går säkert bra ;)

Alltså det är så himla fail. Jag har märkt att det är väligt tråkigt att blogga när man inte har några bilder.. seriöst.. inläggen blir så himla tråkiga utan bilder xD Haha, jag måste ju seriöst fota någonting iallafalll så dom inte blir så döda xDD Hahah :'D

Haha fan vad frän ;) LÅNAD FRÅN GOOGLE!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback